
ברגע שנוצרת הזמנה חדשה ב-Shopify, המערכת ב-Doss נכנסת לפעולה: הנתונים ממופים באופן חכם, מוזרמים למקום הנכון ומאפשרים מעקב רציף אחרי לקוחות חוזרים, חישוב מהירות המכירה והפעלת כלי שיווק חיצוניים כמו Braze ו-Klaviyo – והכול ישירות מתוך Doss.
ניהול הזמנות Shopify עם Doss – פשוט, אוטומטי ומדויק
ניהול הזמנות מעולם לא היה קל יותר. האינטגרציה החדשה של Doss ל-Shopify מאפשרת לכל עסק לסנכרן נתוני POS בין פלטפורמות בצורה חלקה, להאיץ תהליכים תפעוליים ולהפחית טעויות ידניות.
ברגע שנוצרת הזמנה חדשה ב-Shopify, המערכת ב-Doss נכנסת לפעולה: הנתונים ממופים באופן חכם, מוזרמים למקום הנכון ומאפשרים מעקב רציף אחרי לקוחות חוזרים, חישוב מהירות המכירה והפעלת כלי שיווק חיצוניים כמו Braze ו-Klaviyo – והכול ישירות מתוך Doss.
באמצעות לוגיקת Branching ו-If/Else ניתן להגדיר תרחישים מורכבים בהתאמה אישית – למשל להבחין בין לקוח חדש לחוזר, לשלוח הודעת דוא"ל, או לסמן פריט כ-Back Order. כך ניתן לנהל תהליכים מורכבים בצורה פשוטה ואוטומטית לחלוטין.
גם ניהול המלאי הופך מדויק ויעיל יותר: רמות המלאי מתעדכנות בזמן אמת בכל הזמנה, מה שמבטיח תמונת מצב מלאה ויכולת קבלת החלטות נכונה.
המערכת החדשה מאפשרת לארגונים למקסם את היכולות שלהם ולהפוך את ניהול ההזמנות למנוע צמיחה עסקי.
לפרטים נוספים או לתיאום פגישה מעשית ניתן לפנות ישירות במייל ל־guy@doss.com.
העתיד של ניהול ההזמנות כבר כאן – ועכשיו הזמן שלכם להצטרף.