כמי שחיים ונושמים את אתגרי הניהול בתעשייה המסורתית, אנחנו מבינים שאין פתרון אחד שמתאים לכולם. לכן, בנינו את מערכת Doss באופן מודולרי וגמיש. שבעת המודולים שלנו מספקים פתרון מקיף לכל תחום, אך הכוח האמיתי של Doss טמון ביכולת ההתאמה המדויקת לתהליכי העבודה הקיימים שלכם. כל זאת בהטמעה מהירה, עם עקומת למידה מינימלית, כך שאתם מתחילים לעבוד ביעילות ובמהירות כבר מהיום הראשון.Ask ChatGPT
המודול הפיננסי של Doss מרכז את כל המידע הכספי בדשבורד מתקדם אחד תנועות בנק, חשבוניות, הזמנות, ספקים, לקוחות, הוצאות שוטפות וכל נתון כספי אחר. הכל זמין ונגיש מכל מקום ובכל זמן, כך שאתם תמיד מעודכנים. המערכת מתממשקת בצורה פשוטה עם כל תוכנת הנהלת חשבונות ומאפשרת לכם לנהל גבייה מלקוחות ותשלום לספקים ישירות מהמערכת. כל זאת תוך התאמה מלאה לתהליכי העבודה הייחודיים של הארגון שלכם. במקום לעבוד עם מערכות נפרדות, אתם מקבלים תמונת מצב פיננסית עדכנית בלחיצת כפתור ומפנים את הזמן היקר שלכם לקבלת החלטות מושכלות.
שליטה מדויקת במלאי היא המפתח לתפעול יעיל וחיסכון בעלויות. מודול ניהול המלאי של Doss מאפשר לכם לדעת בדיוק מה יש לכם, איפה זה נמצא ומתי צריך להזמין עוד. המערכת עוקבת בזמן אמת אחרי המלאי בכל המחסנים, מתריעה אוטומטית על חוסרים או מלאי שעומד להיגמר, ומאפשרת הזמנות פריטים בקלות וביעילות, תוך חיבור ישיר למערכת הרכש. הממשק אינטואיטיבי ומזכיר את אקסלרק הרבה יותר מתקדם, כך שאתם יכולים לעבוד בצורה פשוטה ויעילה, לטפל בתקלות ובחוסרים במהירות ולנצל את התקציב בצורה חכמה.
זה לא סוד שרכש מסורבל מוביל לבזבוז זמן וכסף. מודול הרכש של Doss פותר את הבעיה ומייעל את כל תהליך הזמנת הרכש, משלב ההזמנה ועד לקבלת הסחורה. המערכת מספקת פתרון מותאם אישית לכל ארגון, ומנהלת את כל שרשרת הרכש באופן אוטומטי – החל מזיהוי חוסרי המלאי, דרך הזמנות אוטומטיות בהתבסס על המידע הארגוני, ועד לקבלת הסחורה ותשלום לספקים. המערכת מתממשקת באופן מלא עם כלי הנהלת החשבונות של הארגון, כך שכל הזמנה מלווה בתעודת משלוח וחשבונית באופן אוטומטי. בנוסף, כל חוזי הספקים מרוכזים במקום אחד עם מעקב אחרי עמידה בתנאים ומועדי אספקה. כך תדעו תמיד מי הספקים האמינים ביותר ואיפה אפשר לשפר את התנאים, מה שיביא לייעול משמעותי ולחיסכון בעלויות.
בעולם שבו כל הפסקת ייצור קטנה עולה הון לארגון, ניהול מדויק הוא לא רק מותרות – הוא הכרח. מודול ניהול רצפת הייצור של Doss מציע פתרון חכם ומתקדם שמרכז את כל שרשרת הייצור בפלטפורמה אחת, עם שקיפות מלאה ושליטה מדויקת על כל תהליך. המערכת משמשת כדשבורד מרכזי שמסנכרן נתונים ממערכות הרכש, המלאי והאחזקה ומספק שיקוף מלא של כלל המשמעויות וההשלכות הארגוניות.לצד צפייה בנתוני הייצור בזמן אמת, המערכת מזהה באופן אוטומטי סטיות בייצור ומספקת התראות על תקלות אפשריות, ומבצעת ניתוח מתקדם של נתוני הייצור. כך תוכלו לזהות הזדמנויות לשיפור תהליכים והגדלת הרווחיות. במילים אחרות: מינימום התעסקות מקסימום ניהול אפקטיבי.
להפסיק לכבות שריפות ולהתחיל לנהל אחזקה בצורה חכמה. מודול ניהול האחזקה של Doss מאפשר לכם לעבור מטיפול בתקלות לאחזקה מונעת ומדויקת. המערכת מאפשרת להגדיר טיפולים מונעים לפי לוחות זמנים קבועים, לנהל קריאות שירות ביעילות ולבצע מעקב צמוד אחר בלאי הציוד לאורך זמן.באמצעות Doss תוכלו לזהות דפוסים חוזרים, למנוע תקלות עתידיות ולהתנהל בצורה חכמה וממוקדת. כל היסטוריית האחזקה נשמרת באפליקציה ייעודית, כולל צילומי תקלות והערות רלוונטיות של הטכנאים, כך שתוכלו לגשת לכל המידע הנחוץ במהירות ובקלות.
תשומת לב לפרטים הקטנים, מעקב שוטף ובמיוחד סדר וארגון. מודול ניהול צי רכב של Doss מבטיח שהרכבים בארגון שלכם תמיד יהיו במיטבם, כשהמערכת מספקת תיעוד מדויק של כל כלי רכב.המערכת מנהלת את האחזקה השוטפת עם התראות אוטומטיות לטיפול תקופתי, חידוש רישיון והקצאת רכבים לנהגים. בנוסף, Doss מבצעת מעקב אחר הוצאות צריכת דלק ומספקת כיסוי ביטוחי מקיף לכל רכב. כל המידע מרוכז בדשבורד אחד שמתחבר למערכות הפיננסיות של הארגון, ומספק תמונת מצב מלאה על עלויות הרכב, כך שתהיו תמיד מעודכנים ויכולים לקבל החלטות מושכלות.
העובדים הם המשאב היקר ביותר של כל ארגון, ולניהול אפקטיבי של ההון האנושי יש השפעה רבה על הצלחת הארגון. עם המודול לניהול משאבי אנוש של Doss, תוכלו לעקוב אחרי כל פרט בנוגע לעובדים בצורה חכמה ויעילה. המערכת מרכזת את כל המידע על העובדים במקום אחד: מידע אישי, פנסיוני, דיווח שעות עבודה, חופשות, מחלות, הכשרות, הסמכות והיסטוריה ארגונית. הכל זמין בממשק גמיש ואינטואיטיבי, שמותאם במיוחד לצוותי HR, כך שהם יכולים לבצע את עבודתיהם בצורה יעילה ומהירה.בנוסף, המערכת מספקת פתרון נוח לעובדים, שמאפשר להם לבצע פעולות כמו בקשת חופשות, דיווח שעות ושאר בקשות פרסונליות בלחיצת כפתור, ישירות מהאפליקציה הניידת. כל זה מבטיח שיתוף פעולה פורה, חיסכון בזמן ומשאבים, ומערכת פשוטה ויעילה לשני הצדדים.
Doss מתאימה לארגונים שמעוניינים לנהל תהליכי עבודה בצורה חכמה, דיגיטלית ויעילה ללא קשר לתחום העיסוק או לגודל הארגון. המערכת נבנתה כך שתוכל להתאים עצמה למגוון רחב של תהליכים וסביבות עבודה, החל מהפקה ולוגיסטיקה ועד שירותים וניהול פרויקטים. בזכות מבנה מודולרי וגמישות תפעולית, ניתן להטמיע את המערכת בכל ארגון שמעוניין לשפר שליטה, לייעל תהליכים ולקבל החלטות מבוססות נתונים.
תהליך ההטמעה קצר, ממוקד ונעשה בליווי מקצועי מלא. אין צורך בשינויים בתשתיות קיימות או במעורבות רחבה של צוותי IT. ברוב המקרים, ניתן להתחיל לעבוד עם המערכת תוך מספר ימי עבודה, עם התאמה מלאה לצרכי הארגון ולתהליכי העבודה הקיימים.
כן. Doss כוללת יכולות אינטגרציה מתקדמות ומתחברת למגוון רחב של מערכות ארגוניות כמו SAP, Priority, Monday.com, מערכות נוכחות, מערכות BI, מערכות שכר ועוד עשרות כלים נוספים הנמצאים בשימוש יומיומי בארגונים. החיבורים מאפשרים איחוד נתונים מלא ממקורות שונים, צמצום כפילויות, ייעול תהליכי עבודה, והצגת תמונת מצב ארגונית אחת, עדכנית, מדויקת ומבוססת נתונים.
לא. הממשק של Doss נבנה מתוך מטרה לשרת משתמשים מכל הדרגים גם מי שאינם בעלי רקע טכנולוגי. המערכת אינטואיטיבית, פשוטה לתפעול ומלווה בתמיכה שוטפת. מרגע ההטמעה, העובדים יכולים להתחיל להשתמש במערכת באופן עצמאי וללא צורך בהכשרה מורכבת.
Doss מרכזת תחתיה מגוון תהליכים קריטיים – כולל ניהול משימות, מעקב אחר מלאי, נוכחות ושעות עבודה, תיאום משמרות, בקרה על רכבים וציוד, דוחות ביצוע, תהליכי רכש, תקשורת פנים ארגונית ועוד. כל זאת תוך איסוף נתונים בזמן אמת, הפקת תובנות ושיפור תהליכים לכל אורך שרשרת הערך הארגונית.
ארגונים המדווחים על שימוש ב-Doss מציינים שיפור ניכר ביעילות תפעולית, בקרה טובה יותר על המשאבים, זמני תגובה קצרים יותר, עלייה בשקיפות בין מחלקות ויכולת קבלת החלטות מהירה ומבוססת נתונים. התוצאה היא ניהול מדויק יותר, חיסכון בעלויות וצמיחה ארגונית מואצת.